تاریخ : يكشنبه، 21 اسفند ماه، 1401
موضوع : اخبار

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد نحوه و ساعات فعالیت ۱۲ ایستگاه بارفروشی در مشهد را طی ایام نوروز و ماه رمضان تشریح کرد.

حیدر ساکن‌برجی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اشاره به فعالیت‌های مجموعه‌های بارفروشی میوه و سبزیجات در مشهد در ایام نوروز و ماه رمضان اظهار کرد: علی‌رغم اینکه بابت برگزاری نمایشگاه بهاره از صنف ما دعوتی به عمل نیامد، اما از ۱۳ اسفند ماه برای عرضه مستقیم کالا اقدام کردیم و ۱۲ ایست‌کار شهرداری مشهد را در اختیار گرفتیم.

 



وی اضافه کرد: البته متاسفانه کمی تبلیغات در این زمینه ضعیف بود، ولی قرار شد فضای تبلیغاتی بیشتر و مناسب‌تری برای اتحادیه در نظر گرفته شود. در حال حاضر میوه به صورت فراوان موجود است، ولی متاسفانه قیمت‌ها به دلیل هزینه‌های تمام‌شده کمی گران‌تر است. در حال حاضر میوه در این ایستگاه‌ها با ۱۵ الی ۲۰ درصد زیر قیمت سطح شهر عرضه می‌شود.

ساکن‌برجی درباره جزئیات ایستگاه‌های عرضه میوه و تره‌بار عنوان کرد: زیر پل دانشجو، خیابان توس ۶۷، فلکه فردوسی، خیابان دلاوران، خیابان صبای یک، شهرک شهید رجایی جنب پارک رجا، پارک حجاب، ایستگاه وحدت، ابتدای گلشهر در ایستگاه شهید آوینی و چند نقطه دیگر عناوین اماکنی است که به عنوان ایستگاه‌های عرضه عمده میوه و سبزیجات در نظر گرفته شده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد ادامه داد: همچنین چهار جایگاه به صورت کامیونی برای تنظیم بازار شب عید از اتاق تعاون مشهد در اختیار گرفته‌ایم که این جایگاه‌ها در خیابان‌های خواجه‌ربیع، جام عسل، سردادور و فرهنگ واقع شده است.

ساکن‌برجی در مورد ساعت کار میادن میوه و تره‌بار و ایستگاه‌های مورد اشاره در ایام عید و ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: ساعت فعالیت این ایستگاه‌ها در شب‌ها و روز‌های ایام نوروز تا ساعت ۱۸ ادامه دارد. میدان بار نوغان نیز تا پاسی از شب فعال است. در ماه رمضان نیز روند فعالیت ایستگاه‌ها اینگونه است که از صبح تا ساعت ۱۵ بعد از ظهر فعال است.

 




منبع این مقاله : :اتحادیه صنف بارفروشان مشهد
آدرس این مطلب : http://www.esbm.ir/29/نحوه-فعالیت-۱۲-ایستگاه-بارفروشی-طی-ایام-نوروز-و-ماه-رمضان-در-مشهد/