تاریخ : پنجشنبه، 3 فروردين ماه، 1402
موضوع : اخبار

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد با اشاره به وضعیت بازار میوه و سبزیجات مشهد در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همکاران ما نسبت به تهیه بار برای ماه رمضان اقدام کرده‌اند و هماهنگی‌های لازم انجام شده تا از شنبه ورودی بیشتری به مشهد داشته باشیم. البته برای این منظور باید کشش بازار را نیز بررسی کرد.

حیدر ساکن‌برجی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با بیان اینکه براساس آنچه که روند میانگین مصرف روزانه سبزیجات است، واردات به مشهد صورت می‌گیرد، گفت: در ماه رمضان این فرایند با شیب تندتری انجام می‌شود.



وی درباره قیمت سبزیجات به عنوان یکی از اقلام پرمصرف در ماه رضمان نیز عنوان کرد: این محصول تاکنون افزایش قیمتی نداشته، ولی در مورد قیمت‌های مربوط به ماه رضمان از شنبه، پنجم فرودین، شرایط مشخص‌تر خواهد شد.

ساکن‌برجی درباره وضعیت کنونی عرضه میوه در میادین تره‌بار هم بیان کرد: موجودی کنونی میوه در بازار مشهد مشکلی ندارد. تنها برخی اقلام مانند پرتقال بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان افزایش قیمت داشت که این موضوع هم ناشی از افزایش هزینه‌های حمل و صادرات بود. در حال حاضر جلوی صادرات پرتقال گرفته شده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد با بیان اینکه معمولا مدت‌زمان فعالیت میادین تره‌بار تا ساعت ۱۵ هر روز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: البته در ماه رمضان بعد از ساعت ۱۲ میزان فعالیت‌ها کمتر می‌شود، اما این موضوع به معنای تعطیل شدن میادین نخواهد بود.




منبع این مقاله : :اتحادیه صنف بارفروشان مشهد
آدرس این مطلب : http://www.esbm.ir/54/هماهنگی-لازم-برای-ورود-سبزیجات-به-بازار-مشهد-در-ایام-ماه-رمضان-انجام-شده-است/